joi, 26 februarie 2009

Dezvirginarea blogului meu

De cateva saptamani ii tot schimbam culorile. Astazi am inteles ca nu are rost si le-am lasat balta. Sau perfectionismu' meu patologic a fost satisfacut si am putut trece mai departe. Nu veti stii niciodata. Sa o luam matematic, ca procesul sa fie eficient, cat mai putin dureros si, eventual, chiar placut.
1. Motive: Mi-am facut blog ca sa le fac in ciuda altora.
Totul a inceput acum o juma' de an cand cineva m-a intrebat de ce nu am profil Hi5. Faptul ca acel cineva avea tzatze si buci misto m-a adus fiziologic in imposibilitatea de a-i da un raspuns natural din familia "De ce as avea?" sau "N-am nevoie " sau chiar "Pentru ca nu sunt destul de ratat, du-te-n gatu' ma-ti si nu mai da buzz cand joc DotA" (DA joc DotA, E cel mai retardat joculet pe care l-am intalnit in viata mea, AM intalnit acolo cei mai ratati oameni SI de cand joc cred ca mi-am pierdut vreo 10,20 de puncte din IQ DAR Satisfactia de a-ti bate joc de prosti insa este inegalabila si creeaza dependenta). Asa ca i-am zis, ceva mai politicos dar pastrandu-mi demnitatea: "STAI CA IL FAC ACUMA!". Dupa ce l-am facut (cu tipa nu a iesit nimic, taci) am inceput sa scriu la jurnal, tot felu' de porcarii (povestioare fantastice, chestii cotidiene, poezii [!]). Pana cand, intr-o zi cu smog, o mare tarfa s-a suparat ca s-a despartit de mine si (avand parola mea de Hi5, mail si mess -cretin? da ) a sters totu', mi-a sters contacte din lista si mailuri , si EVIDENT, a inceput sa vorbeasca pe mess in locu' meu. Asupra tarfei voi reveni, ea va face subiectul multor relatari de acum incolo. Mi-am recuperat jucariile intr-o alta zi cu gauri in stratu' de ozon da' nu le mai folosesc. Ca sa ii fac in necaz ca uite, io tot scriu orice ai face tu, mi-am facut blogu' asta dupa mai bine de trei luni. Si nu numai ei, ci si tsunamiului de batuti in mecla care au blog azi si (evit sa folosesc fumata expresie "nush sa lege doua cuvinte") sunt mai prosti ca mine, dom'le. Parol.
2. De ce v-ar fute asta? Pentru ca arat bine, am pula mare, am bani si... errrm mai era ceva. Pula mea, vedeti si voi. Ah, pentru ca sunt inteligent, sensibil si cultivat. Da. Si o sa va placa ce scriu.
3. Ce voi scrie aici si cu ce o sa va faca voua viata mai buna: O sa scriu despre aventurile mele anoste, despre tot felu' de chestii filozofice de prin trolee si tramvaie si chiar din bancile facultatii (unde ajung rar) si o sa incerc sa va alin durerea cauzata de traiul abuziv si canibal de azi.

2 comentarii: