vineri, 27 februarie 2009

De ce iubim gunoaiele?



Nu. Nu voi vorbi nici despre Melania, si nici despre Cartarescu. V-am prins.
Va voi povesti ce am facut in seara asta.
In primul rand postul anterior (de sub) trebuia sa fie al doilea, dar m-am razgandit si l-am sters. Dupa asta m-am razgandit din nou si l-am pus. Si asa va ramane. Restul e tacere! Si ca sa serbez aceasta decizie pun melodia asta.
V-am spus deja ca deunazi ma plimbasem cu metrou'. Buuun. Ajung acasa, ma cert cu taica-miu care era aghesmuit si nu ma lasa sa imi pun haina in cuier. Isi cere iertare si mergem impreuna cu metrou' (e un semn?) pana la poli, unde era el invitat la nush ce tragere la sorti pentru o excursie in Canare. Ajungem acolo dupa un drum de 30 de minute in care am schimbat 2 replici:
"Cat e?" intreaba el vazandu-ma ca ma uit la ceas.
"Fara un sfert" uitandu-ma inainte, la harta.
Teapa, trebuia sa vina cu nevasta. Ne intoarcem. Pe drum vedem doua macarale pe un santier. Nu strambati din nari, pentru ca ceva era cu adevarat interesant, ba chiar original la ele. Se miscau.
Odata ajunsi acasa, mancam fasole, vorbim despre ce a facut Hitler bine si ce a facut rau, despre originile comunismului si Creanga de Haur a lu' Sadoveanu, disecam Caderea Constantinopolelui de V Corbu si Cavalerii lui Ioan Dan si tragem basini si ragaim ca porcii. Bem sprit si ii arat blogu' lu piticigratis. Ii place dom'le. Primesc niste pareri de bine despre pagina asta. Ma simt bine si habar nu aveti cat de special e sentimentu'.
In alta ordine de idei: au aparut adidasi care au o rola in calcai. Luati 5 minute sa meditati la asta si pe urma cititi in continuare.
Gata?
Am si vazut azi primul sclav al trendului care ii purta. Se dadea pe... calcaie. Era sa il consider jalnic, la prima vedere. Dar in secunda urmatoare mi-am dat seama ca nu e jalnic. Nu. Si asta pentru ca el se dadea pe rolele din calcaiele adidasilor pe peron la metrou. E clar ca nu e jalnic. E emo si incerca sa se sinucida.
Am vazut si doi emo mici. Stateau pe scaune si se pupau cu limba. Ea avea 13 ani si sub 1,50 el avea vreo 15 si peste 1,50 dar nu cu mult. Cineva le face la un moment o poza si ei incep sa strige la el manelist imputit care te iei de doi emo ratati si le faci repede poza. Fata adauga indemnul sa o caute pe youtube ca e vedeta (sub numele ei de scena) "be mare u mic be mare igrec mic. bubi". Afara incerc si eu sa le fac o poza dar iese prost. Neinteligibil. Avem adidasi cu role si metrouri supraterane: avem di tate. Ce pula mea.
PS: eu vorbesc curat si elevat, in pizda lu' ma-ta.

Un comentariu:

  1. iti recomand asa.... mersul pe role, pe bicicleta, inotul, cinematograful impreuna cu colegii/colegele, si daca vrei iti mai gasesc vreo349876435764957689432768435684635873 de activitati care sa inlocuiasca lipsa ta de activitate. pt ca... e clar ca n-ai activitate daca ramai impresionat de 2 hobiti deastia in metrou.

    RăspundețiȘtergere