duminică, 16 august 2009

Pentru Oana, asa cum este


Ai fi vrut sa te cheme Ana. Si mie mi-ar fi placut mai mult, recunosc. Doar putin...

Ti-am facut pentru a prea-multa-doare-numai-cand-ma gandesc-a-cat-de-multa-pare-mult-si-oricum-nu-am-tinu-niciodata-socoteala-dar-as-zice-a-mia oara ceva.
O constructie mica. Ma pricep sa lucrez cu doua lucruri: cu cuvintele si cu mainile.
Ti-am trimis un mesaj dezinteresat ca sa para ca nu imi pasa atat de mult de tine inca, sa nu te sperie, sa nu te deranjeze, sa nu ajungi din nou sa spui ca ma port infect pentru ca eu te caut si tu nu imi raspunzi sau imi raspunzi in sictir sau ma ameninti, sau imi spui sa te uit ...ma striga maica-mea sa merg la baie dar ai inteles ideea si stim amandoi ca te-ai purtat ca o tarfa punct.

De fapt imi pasa foarte mult. Pentru ca vreau sa iti dau ce ti-am construit. Nu e la fel de misto ca moara aia de vant pe care ti-am dat-o acum 3 ani care se invartea de la un motor electric cu reductor si inauntru era o casa in miniatura cu lumina... ce spui? ca nu erai tu si ca nu te cunosc decat de 2 saptamani in care te-am vazut o data?
Nu era vb de tine tarfa draga, pura in esenta si infinit de sensibila dar cu caracterul unei scroafe. Era vorba de femeia din mintea mea, cea pe care o caut. Si pe care o exemplific prin... exemple ca tine. instante. pula mea
Ideea de femeie perfecta. Aia era din Constanta si era mult mai proasta ca tine, desi mai batrana. Si nu ma refer la cultura generala, la care oricum ma depasea, la fel cum o faci si tu, ci la caracterul ei. Firea ei era proasta. Incuiata. Si tu esti incuiata, dar ea era mult mai.

Alexandra o chema pe aia. Pe tine Oana. Pare atat de arbitrar incat imi pare strain. Nici nu te asimilam cu numele asta. Etichete agatate de destele de la picioarele cadavrelor lasate la fezandat pe mese: "Costel" "Vincentiu".. etc. Nu inseamna nimic.

Dar e interesanta. In felul ei rustic si... de lemn. E o macara. Eu as fi venit in locul tau. Sa imi dai bluza aia vestita. Sa bem o bere, sa fumam iarba, sa stam de vorbe usoare si amuzante, sa primesti cadoul meu, sa futem in 3 poate, dupa.

Well. Eu ma culc. Ai grija de tine. Oricare ai fi. Oana, Zuanna, sau celalalt nume pe care am promis ca nu il mai folosesc in public.

Daca nu te mai vad niciodata: sa bei mult dar nu cat sa ti se faca rau, niciodata. Sa futi mult dar numai tipi cu care nu iti va fi rusine mai tarziu. Sa bei mult. Sa fumezi dar numai marijuana ca nu vrei sa faci cancer. Sa bei mult si sa porti mereu crema de soare.

Salutari de pe planeta mea din Bucuresti. Am vrut sa inchei ceva ce a inceput urat(desi eu am facut tot frumosul pe care il stiu), frumos. O sa inchei si atat. Nu am sa te uit. Nu am sa povestesc despre tine, ca nu am ce, dar o sa ramai mereu o scanteie nedeslusita in neantul complex si trist al mintii mele.

Pentru tine mi-am dat strivit un deget azi, pentru tine mi-am stresat intreaga familie ca sa termin de construit balaria (familia mea fiind foarte greu de motivat si genul de oameni care iti stau in cale cu orice ocazie), pentru tine am ascultat o singura melodie o noapte intreaga in timp ce am mers cu trenul 9 ore si ~430 de km. Doar ca sa o am in suflet cand te voi vedea... Am facut frumos.
Pe dinauntru.
Adio.
Si tine bluza.

Un comentariu:

  1. Imi pare rau de dezamagirea ta. Sunt sigura ca tie iti pare si mai rau. Nu te asteptai sa fie "inca una" ?
    Oamenii mereu pleaca. Cu tot cu ideea de ei, si lasa in urma o piele naparlita. Macar ti-a fost permis sa ii iubesti artificiile alea 9 ore. De-aia drumul inapoi spre casa e mai scurt.

    RăspundețiȘtergere