sâmbătă, 15 august 2009

Scrisoare de dragoste


nu am incercat sa sufoc nimic :)
esti proasta si din nou, te porti urat.
esti proasta ca scrii despre mine pe blog, lucru pe care eu mi-am promis sa nu il fac cu tine, pentru ca te respect.
esti proasta ca te simti aruncata la cratita. de mine... eu nu suport ideea de femeie incuiata si tu ma acuzi ca te-as vrea asa.
esti proasta ca nu ma cunosti, ca nu ai vrut sa ma cunosti, si acum incerci sa ma descrii.
esti deosebit de proasta ca faci ce face orice proasta: fugi, te ascunzi si te justifici, si ti se pare ca esti interesanta facand-o.
ce rost are? te ajuta?
nu am ce sa explic, nu e nimic de explicat. nu te-am injurat, nu te-am maltratat si nu te-am ranit in nici un fel, fizic sau moral. tu da, si stii asta.
ai facut-o intentionat. ai vazut si rezultatele.
mie imi este greu sa spun cuvinte ca "te iubesc", tu ai fost deosebit de speciala. mi-ai raspuns batandu-ti joc de asta. si de mine.
nu am spus ca nu vreau nimic, am spus ca vreau totul. nu vreau sa te 'castig' pentru ca nu vreau sa te 'am' ci vreau sa vrei sa stai cu mine. de asemenea nu esti un obiect, esti, sau erai, in ochii mei, o persoana.
Nu m-ai dezamagit asa de mult cum probabil iti inchipui. undeva ma asteptam la asta din partea unei pustoaice gaozare.
De ranit in schimb da, cumplit.
Am iesit din cochilia mea pentru tine, si tu m-ai ranit asa cum exersai pe altii de atata timp.
Nu ma intereseaza de altii. Si in raport cu tine nu ma gandesc la mine ca la un 'baiat' si la tine ca la o 'fata', ci ca la doi oameni, dezbracati de tot, ramanand numai alegerile, trecutul si ideile din ei. Doua entitati. Asta nu inseamna ca nu te-as fi futat. Dimpotriva.
Poti, si chiar vreau, sa stergi tot ce ti-am scris pe blog. Era singura posibilitate de a fi sigur ca citesti. De-acum asa o voi face, pentru ca te cred pe tine.
Si nu eram deloc tacut, am vorbit incontinuu si numai prostii...
tu esti dulce pentru mine si acum. poate intr-o zi o sa iti dai seama ca nu era nimic casnic, cratitos si dezgustator in... propunerea mea.
Este singurul lucru despre care nu ma pot forta sa vorbesc sincer, indiferent cum ar parea si cat de tare m-ar durea batjocura ta si a altora (spun altora pentru ca acum e public faptul ca sunt jalnic): ce am fi facut noi doi. Pentru ca voiam sa fie, nu sa vb despre asta...
te las acum sa iti faci numarul. ma intristeaza profund, pentru ca nu esti prima care reactioneaza asa.
razbuna-te pe mine, asa cum sunt in imaginatia ta. nu mi-ai dat niciodata ocazia sa fiu oricum. picteaza-ma in ochii altora scarbos asa cum tu ti-ai dorit sa ma vezi.
faptul ramane ca eu am tinut la tine si am vrut doar ocazia sa iti arat cum sunt si ce vreau de la tine. tu m-ai hranit cu cuvinte mari si mi-ai frant sperantele cu nesimtirea ta crunta ca o curva nespalata. Desi nu esti una. Am tinut la tine, da, recunosc. Sunt vinovat. Si chiar esti tot ce mi-am dorit. tot ce am asteptat de 23 de ani sa gasesc si pentru care am renuntat la aproape tot. Pentru IDEEA de tine. Si tu esti exact asa cum mi te-am imaginat. Dar nu vrei sa intelegi asta si ai senzatia ca trebuie sa mi-o dovedesti. CHIAR SI NESIMTIREA, cruzimea, tot. Vreau doar sa iti indrepti lama in exterior, pentru ca eu sunt ca tine, sunt de partea ta. Ti-am dovedit asta mereu. Da, acum sunt penibil, pentru ca ti-am dat voie sa ma faci penibil, sa faci orice din mine, pentru ca te vreau pe tine; si e mai important decat toate astea.
daca vrei sa vorbesti cu mine eu inca vreau. luni.

succes cu.. ce faci.
pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu