marți, 16 februarie 2010

Radem, glumim, dar nu parasim incinta...

Din ce in ce mai des mi se spune ca eu ii cred pe toti prosti, tarani imputiti, superficiali si in general risipe ambulante de spatiu care nu merita sa traiasca.
Astazi raspund acestor acuzatii cu argumentul imbatabil:
Am intalnit si oameni care merita sa traiasca!

Unul din ei este profesorul meu de Literatura Veche, prof. dr. Mihai Moraru. Cuvintele mele mizerabile potrivite numai pt a improsca cu cacat tarfele superficiale de la Litere ma lasa balta cand incerc sa spun ceva frumos despre un asemenea Om. Am si alti profesori care prin atitudinea lor si perseverenta cu care cred in oameni de nimic ca mine te fac sa te intrebi cum de supravietuiesc intre ceilalti oameni. Stoicescu, Dragan, Gogeanu, Oltean, Baciu, Zane, Vasilescu si altii.

Altul este asta
Are o moaca de baiat de treaba, scrie frumos si caligrafic, plin de respect si ma face sa ma simt bine. Astazi am donat si eu 5 euroi pt celulele alea pe care le merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu