sâmbătă, 7 martie 2009

recviem



1 nimeni si nimic nu ti-a dat tie dreptul sa intri in viata mea si sa imi spui mie ce am voie sa fac si cu cine sa ma fut, sa iti bati joc de mine si de familia mea, si in special de tot ce ai observat ca este mai de pret pentru mine.
2 am orbit si m-am distrus incercand sa te fac sa intelegi asta, sa ti-o demonstrez, pentru a putea sa te fac sa recunosti si sa regreti, pentru a putea avea o relatie productiva.
3 este imposibil. dupa ce ai lovit si ai ranit cat ai putut esti intoarsa acum cu spatele, cu fata spre colt, ghemuita si tipi; nu poti si nu vrei sa accepti adevarul. te bag in pizda ma-ti, asta e
4 mesajele alea (diabetice de dragoste, ca raspuns la injuraturile tale...) au fost trimise de un amic care era cu mine, ca sa se convinga de ce fel de animal esti. cand ai trecut de la injuraturi -BRUSC- la "hai sa ne vedem" a inteles ca esti dementa.
morala pe scurt pentru animalu' de tine: nu mai linge unde scuipi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu